Tjänster

AEC Support

Tjänster

Behöver du hjälp? AEC:s kompetenta medarbetare stöttar dig i ditt dagliga arbete och hjälper dig att lösa dina problem.

AEC ser det som en självklarhet att ge stöd och support för de program och verktyg vi erbjuder våra kunder. Med ett supportavtal får du tillgång till support när du behöver det.

AEC AB Support

Artiklar

Senaste nytt

Här kan du läsa artiklar och nyheter

AEC Support Telefontider

Förmiddag: 08.30 – 11.30 Eftermiddag: 13.00 – 16.30

AEC AB Support

Behöver du hjälp?

AEC Support

På AEC ser vi det som en självklarhet att erbjuda omfattande stöd för de program och verktyg vi tillhandahåller våra kunder. Med ett supportavtal får du tillgång till vår dedikerade support när du behöver det. Vi erbjuder flera olika sätt att få hjälp, så att du kan välja den metod som passar dig bäst.

Du kan nå oss för support via  e-post eller telefon, och vi återkommer till dig så snart som möjligt. Vi erbjuder även fjärrsupport och kan ordna möten för dig eller ditt team där vi går igenom lösningar på problem eller presenterar nyheter som kan vara värdefulla för dig.

Vi tillhandahåller användarsupport för alla programvaror i vårt utbud, inklusive Plus by AEC, Cadium, Infra och Climate by AEC, samt för våra leverantörers produkter som Autodesk-plattformar, Bluebeam Revu, Febdok och SketchUp.

För supportärenden, vänligen e-posta till support@aec.se, så återkommer vi så snart vi kan.

Våra kompetenta medarbetare står redo att stödja dig i ditt dagliga arbete och hjälpa dig att lösa eventuella problem.

Saknar ni avtal?

Vi ger enkel rådgivning vid en första kontakt med oss. Saknas supportavtal när du ringer, informerar vi om tjänsten för support, varefter vi kontaktar dig för att hitta bästa fakturerings- och avtalslösningen för ditt företag.

Vill du teckna avtal? Läs mer om vårt supportavtal
AEC Support

eTips

Läs de senaste e-Tipsen

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Vi delar med oss av de senaste nyheterna från AEC och våra leverantörer.

AEC AB – GDPR Samtycke. Läs mer