Tjänster

AEC Support

Behöver du hjälp? AEC:s kompetenta medarbetare stöttar dig i ditt dagliga arbete och hjälper dig att lösa dina problem.

AEC ser det som en självklarhet att ge stöd och support för de program och verktyg vi erbjuder våra kunder. Med ett supportavtal får du tillgång till support när du behöver det. Vi har flera olika vägar att hjälpa dig för att du ska kunna välja det stöd som passar dig bäst.

Supportfrågor kan ställas via e-post eller telefon så kontaktar vi dig. Naturligtvis träffar vi dig gärna även via fjärrstyrning. Vi kan sätta upp ett möte för dig eller flera personer där vi går igenom lösningar på problem eller nyheter som kan vara värdefulla för dig.

Vi erbjuder användarsupport för alla programvaror i vårt utbud, som AEC PLUS, AEC CADIUM, AEC PLUS INFRA, liksom för våra leverantörers produkter exempelvis AutoCAD- och Revit-plattformarna, Bluebeam Revu, Febdok och SketchUp.

Det går naturligtvis bra att e-posta era ärenden till support@aec.se under dessa dagar och vi återkommer så snart vi är på plats igen.

AEC Support Telefontider

Förmiddag: 08.30 – 11.30 Eftermiddag: 13.00 – 16.30

Saknar ni avtal?

Vi ger enkel rådgivning vid en första kontakt med oss. Saknas supportavtal när du ringer, informerar vi om tjänsten för support, varefter vi kontaktar dig för att hitta bästa fakturerings- och avtalslösningen för ditt företag.

Vill du teckna avtal? Läs mer om vårt supportavtal
AEC Support

eTips

Läs de senaste e-Tipsen

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Vi delar med oss av de senaste nyheterna från AEC och våra leverantörer.

AEC AB – GDPR Samtycke. Läs mer