Tjänster
Behöver du hjälp? AECs kompetenta medarbetare stöttar dig i ditt dagliga arbete och hjälper dig att lösa dina problem.
AEC ser det som en självklarhet att ge stöd och support för de program och verktyg vi erbjuder våra kunder. Med ett supportavtal får du tillgång till support när du behöver det. Vi har flera olika vägar att hjälpa dig för att du ska kunna välja det stöd som passar dig bäst.
Supportfrågor kan ställas via e-post eller telefon så kontaktar vi dig. Naturligtvis träffar vi dig gärna även interaktivt via fjärrstyrning. Vi kan sätta upp ett möte för dig eller flera personer där vi går igenom lösningar på problem eller nyheter som kan vara värdefulla för dig.
Vi erbjuder användarsupport för alla programvaror i vårt utbud, exempelvis vårt egna program AEC PLUS, men även för våra leverantörers produkter exempelvis AutoCAD- och Revit-plattformarna, Bluebeam Revu, Febdok och SketchUp.
Förmiddag: 08.30 – 11.30 Eftermiddag: 13.00 – 16.30
Saknas supportavtal när du ringer så kontaktar vi dig efteråt för att hitta bästa fakturerings- och avtalslösningen för ditt företag. Vi kan hjälpa till med enklare frågor första gången.
Supportarbetet underlättas mycket om vi kan visa under tiden vi guidar per telefon. Därför har vi på AEC Support möjlighet att hjälpa dig via fjärrstyrning vilket gör att våra supporttekniker kan nå din dator och ge dig avancerat stöd.
E-tips
Revit e-Tips – Visa mallar och tillfälliga visningsegenskaper.
E-tips
Det kan vara besvärligt att få ihop ett avloppsystem med många förgreningar och samtidigt rita med 1% lutning.
E-tips
I månadens eTips för Revu har vi istället för ett traditionellt eTips samlat och sammanfattat några av nyheterna i Bluebeam Revu 20.