Tjänster

AEC Support

Behöver du hjälp? AECs kompetenta medarbetare stöttar dig i ditt dagliga arbete och hjälper dig att lösa dina problem.

AEC ser det som en självklarhet att ge stöd och support för de program och verktyg vi erbjuder våra kunder. Med ett supportavtal får du tillgång till support när du behöver det. Vi har flera olika vägar att hjälpa dig för att ni ska kunna välja det stöd som passar dig bäst.

Supportfrågor kan ställas via e-post, telefon eller fyll i formuläret (längst ned på sidan) så kontaktar v i dig. Naturligtvis träffar vi dig gärna även interaktivt via fjärrstyrning. Vi kan sätta upp ett möte för dig eller flera personer där vi går igenom lösningar på problem eller nyheter som kan vara värdefulla för dig.

Vi erbjuder användarsupport för alla programvaror i vårt utbud, exempelvis våra egna program AEC PLUS, AutoCAD- och Revit-plattformarna. Bluebeam Revu, Febdok och SketchUp.

AEC Support Telefontider

Förmiddag: 08.30 – 11.30 Eftermiddag: 13.00 – 16.30

010-850 20 20 support@aec.se

Saknar ni avtal?

Saknas supportavtal när du ringer så kontaktar vi dig efteråt för att hitta bästa fakturerings- och avtalslösningen för ditt företag. Vi kan hjälpa till med enklare frågor första gången.

Vill du teckna avtal? Läs mer om vårt support-avtal
AEC Support

Fjärrstyrning

Supportarbetet underlättas mycket om vi kan visa under tiden vi guidar per telefon. Därför har vi på AEC Support möjlighet att hjälpa dig via fjärrstyrning vilket gör att våra supporttekniker kan nå din dator och ge dig avancerat stöd.

e-Tips

Läs de senaste e-Tipsen

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Vi delar med oss av de senaste nyheterna från AEC och våra leverantörer.

AEC AB – GDPR Samtycke. Läs mer