sven AEC AB RSS Feed

AEC Support

Behöver du hjälp? AECs kompetenta medarbetare stöttar dig i ditt dagliga arbete och löser dina problem.

AEC ser det som en självklarhet att ge stöd och support för de verktyg vi erbjuder våra kunder. Med ett supportavtal får du tillgång till support när du behöver det. Vi har flera olika vägar att få hjälp för att du ska kunna välja det som passar dig bäst.

Supportfrågor kan ställas via -epost eller telefon. Naturligtvis träffar vi dig även gärna interaktivt via webb. Vi kan sätta upp ett möte för dig eller flera personer där vi går igenom lösningar på problem eller nyheter som kan vara värdefulla för er.

AEC erbjuder användarsupport för alla programvaror i vårt utbud, t ex:

  • Autodesk (AutoCAD- och Revit-plattformarna, Navisworks, m fl)
  • AEC (AEC PLUS, AEC CADIUM)
  • Bluebeam Revu
  • Sketchup
  • Febdok

Saknar du avtal?

Saknas supportavtal när ni ringer så kontaktar vi er efteråt för att hitta bästa fakturerings- och avtalslösningen för ert kontor. Men vi hjälper alltid till med enklare frågor första gången. Kontakta oss på sales@aec.se för att upprätta ett supportavtal.

Fjärrstyrning

Supportarbetet underlättas mycket om man kan visa under tiden man guidar per telefon. Därför har vi på AEC Support möjlighet att hjälpa dig via fjärrstyrning genom vilken våra supporttekniker kan nå din dator och ge avancerat stöd.

Starta fjärrstyrning PC

 

Publiceringsdatum: 2017-12-20

Öppettider

8.00-17.00 arbetsdagar
support@aec.se

Tel. tider: 
8.30-11.30
13.00-16.30
010-850 20 20

OBS! Fredag den 1 november är supporten stängd pga Alla Helgona.

Fjärrstyrning

Ladda ner supportblad

Autodesk Subscription

Logga in på Autodesk Subscription Center för att få ut mer av ditt Autodeskprogram.

Systemkrav

Läs mer om rekommenderade systemkrav för PC.